Toggle search

Johdon ja teknologian konsultointiyritys kasvattaa strategisia kumppanuuksiaan ja vahvistaa keskittymistään digitalisaatioon ja FinTechiin

Helsinki, 27. huhtikuuta 2017 - Osana Ventures-toimintaansa BearingPoint on sijoittanut Oslossa sijaitsevaan Start-upiin nimeltä Tribe. Tribe on vakuutusyhtiö, joka on kehittänyt innovatiivisen liiketoimintamallin ja IT-vakuutusalustan. Sen avulla asiakkaat voivat saada yksinkertaisia ja oikeudenmukaisia vakuutusratkaisuja hyödyntämällä luottamusta heidän ystävä- ja perheverkostoissaan. BearingPoint ja Tribe aikovat solmia pitkäaikaisen kumppanuuden laajentaakseen omia palveluportfolioitaan.

Tribe pyrkii muuttamaan vakuutusmarkkinat yksinkertaisen käsitteen pohjalta: vakuutusasiakkaat tietävät paljon enemmän riskeistä sosiaalisessa verkostossaan kuin perinteiset vakuutusyhtiöt. Räätälöidyn ja patentoidun vakuutusalustan tukemana Tribe tarjoaa asiakkailleen huomattavia alennuksia perustuen heidän ystävä- ja perheverkostojen, niin kutsutut ”heimot” (”tribes”), väliseen luottamusasteeseen, eliminoiden vakuutustuotteiden ja -palvelujen monimutkaisuuden.

Rahoitusinvestoinnin lisäksi BearingPoint tukee Triben kehitystä ja markkinoilletuloa laaja-alaisella kokemuksellaan vakuutusalalla sekä asiantuntemuksellaan digitaalisen transformaation, analytiikan ja sääntelyn alalla.

Tribe on jännittävä yritys innovatiivisella liiketoimintamallilla, joka rikastuttaa olemassa olevaa palvelu- ja ratkaisutarjontaamme digitaalisen transformaation, alustojen ja vakuutusten aloilla. Lupaavien yritysten tunnistaminen ja yhteistyö heidän kanssaan on syvästi juurrutettu koko yrityksemme strategiaan. Tämän myötä voimme olla osa innovatiivisia suuntauksia ja muokata niitä sekä saada tärkeää asiantuntemusta ja kokemusta, mikä puolestaan auttaa meitä tukemaan asiakkaitamme parhaalla mahdollisella tavalla.

Patrick Palmgren, Chief Development Officer, BearingPoint

Olemme erittäin innostuneita BearingPointin mukaantulosta sijoittajana ja yhteistyökumppanina. BearingPoint on ilmiselvä kumppani meille, koska uskomme heidän pystyvän edistää menestystämme sekä strategisella että operatiivisella tasolla. Uudella vakuutuskonseptilla onnistuminen edellyttää IT:n, konseptin ja markkinoinnin onnistumista. BearingPointilla on valtava tietämys tietotekniikasta, prosesseista ja konseptiajattelusta, ja he voivat myös neuvoa meitä IT-alustamme ja tuotekonseptin siirtämisessä ulkomaille. Uskomme, että BearingPoint tulee edistämään merkittävästi kehitystämme sekä kansallisella että kansainvälisellä tasolla.

Rune Brunborg, toimitusjohtaja, Tribe

Tietoja Tribestä
Tribe Venneforsikring AS, jonka pääkonttori sijaitsee Oslossa, tarjoaa yksinkertaisia ja reiluja vakuutusratkaisuja, jotka perustuvat kokemukseen ja luottamukseen vakiintuineisiin sosiaalisiin verkostoihiin.

Lisätietoja osoitteessa: tribe.no

Tietoja BearingPointista
BearingPoint on riippumaton johdon ja teknologian konsultointiyritys eurooppalaisilla juurilla ja globaalilla ulottuvuudella. Yhtiöllä on kolme yksikköä: Consulting, Solutions ja Ventures. Consulting kattaa neuvoa-antavan liiketoiminnan; Solutions tarjoaa työkalut onnistuneeseen digitaaliseen transformaatioon, regulatio- teknologiaan ja edistykselliseen analytiikkaan; Ventures keskittyy start-upien rahoitukseen ja kehitykseen. BearingPointin asiakkaisiin kuuluu monia maailman johtavia yrityksiä ja organisaatioita. Yrityksellä on maailmanlaajuinen konsultointiverkosto, johon kuuluu yli 10 000 henkilöä ja joka tukee asiakkaita yli 75 maassa, sitouttaen heitä saavuttamaan mitattavissa olevaa ja kestävää kehitystä.

Lisätietoja seuraavissa osoitteissa:
Kotisivu: www.bearingpoint.com