Helsinki, 3. heinäkuuta 2023 – Konsulttiyhtiö BearingPoint on nimittänyt 22 uutta osakasta Euroopassa 1.7.2023 alkaen. Heistä 17 ylennettiin osakkaaksi yrityksen sisältä ja viisi liittyi BearingPointiin ulkopuolelta. BearingPointin Suomen praktiikasta uudeksi osakkaaksi on nimitetty Katja Mäkelä.

Katja vastaa BearingPointilla talousrikollisuuden torjuntaan, riskienhallintaan, hankintatoimeen sekä pankkitoiminnan ydinprosesseihin ja tuotteisiin liittyvästä liiketoiminnasta Suomessa. Hänellä on laaja ja monipuolinen kokemus talousrikollisuuden torjunnan, operatiivisen riskienhallinnan sekä talous- ja IT-toimintojen johtamisesta finanssialalla sekä televiestinnän alalla; painopisteinä erityisesti prosessinhallintatoimintojen rakentaminen ja johtaminen sekä prosessien maturiteetin, tehokkuuden ja vaatimustenmukaisuuden kehittäminen.

Photo of Mika Niemelä

Katjalla on ollut viime vuosien aikana keskeinen rooli liiketoimintamme rakentamisessa erityisesti finanssitoimialla, mutta myös toimialarajojen yli. Hän on BearingPointin asiakkaiden keskuudessa luotettu neuvonantaja sekä yrityksemme sisällä pidetty kollega ja johtaja. Ylennys osakkaaksi on hieno merkkipaalu kasvavalle Suomen praktiikallemme.

Mika Niemelä, BearingPointin Suomen maajohtaja

Photo of Katja Mäkelä

On hienoa olla tukemassa asiakkaitamme digitaalisessa muutoksessa, joka mahdollistaa paremman operatiivisen tehokkuuden ja vaatimustenmukaiset prosessit liiketoiminnan eri osa-alueilla. Yhdessä rautaisten asiantuntijatiimiemme kanssa olemme viime vuosina onnistuneet laajentamaan ja vahvistamaan kyvykkyyksiämme useilla eri palvelualueilla, ja on ollut ilo nähdä niin tiimien kuin asiakkuuksienkin kasvavan pitkäjänteisen työn tuloksena. Odotan innolla seuraavia askelia tässä uudessa roolissa.

Katja Mäkelä

BearingPoint

BearingPoint on itsenäinen liikkeenjohdon ja teknologian konsulttiyritys, jossa yhdistyvät eurooppalaiset juuret ja maailmanlaajuinen verkosto. Yritys toimii kansainvälisesti kolmessa liiketoimintayksikössä: Consulting, Products ja Capital. Consulting kattaa asiantuntijapalvelut useilla liiketoiminta-alueilla. Products tarjoaa IP-pohjaisia palveluita liiketoiminnan tärkeimpiin prosesseihin. Capital palvelee asiakkaita yrityskauppojen ja yritysjärjestelyiden kentällä.

BearingPointin asiakkaina on monia maailman johtavia organisaatioita sekä yksityiseltä että julkiselta sektorilta. BearingPointilla on globaali konsulttiverkosto, johon kuuluu yli 13 000 asiantuntijaa ja joka auttaa asiakkaita yli 70 maassa saavuttamaan mittavaa ja kestävää menestystä.

www.bearingpoint.com